1 månad kvar!

Nu mina kära vänner är det endast en månad kvar till inflytt! Som vi har längtat!! :)
 
Som ni kanske märkt så har jag ej varit så duktig på att blogga, men jag har varit upptagen med packande och jobb och massa annat. Många tyckte nog att jag var knäpp när jag började packade redan i början av oktober, men det har inte varit så många tillfällen som jag har kunnat gjort det på. Så nu ligger jag ganska bra i fas, men det finns ändå lite mer som jag skulle kunna packa ned. Jag har ej räknat exakt men jag tror att jag är uppe i 10 flyttkartonger.. 
 
Så nu hoppas vi på lite snö så man får den här julkänslan. Men det behöver ej komma denna vecka utan det kan komma nästa vecka tycker jag eftersom det är Novemberkåsan nu till helgen och jag ska stå ute i stort sett hela dagen.
 
Nej nu ska jag ta lite kaffe och vara social med mormor, Glenn och Wilma som jag har som sällskap nu idag innan jag ska till jobbet.
 
Här kommer en bild från i lördags när Joakim överraskade mig med bowling efter jobbet. Dock hatar jag överraskningar vilket han vet och det är därför han gör så. Men jag fick hänga med kusinerna Sofia och Victor och Emil.
 
 

Kommentera här: