Solen skiner på oss!

Vilket härligt väder vi har!
Jag faktiskt inte gjort så speciellt mycket under mina lediga dagar, vilket är super skönt!
 
Igår var nog den skönaste dagen, jag och Joakim vaknade straxt efter klockan åtta, gick upp, åt frukost och sen gick vi direkt ut i solen och satte oss och efter lunch kunde vi ligga vid poolen och sola. Haha Sofia blev nog lite avis på våra bilder på snapchat så hon kom över och badade lite med oss. Sen åkte hon och jag in till Gränby igen, men de jag hade bestämt mig för att köpa fanns inte kvar. Men det blev ett par ballerina skor, ett par mjukisbyxor och fler galgar till mina kläder..hehe.
Det sista vi gjorde var att handla mat till grillning som vi sen åt tillsammans med våra pojkar. Vi hade en supermysig kväll, men god mat, alltid lika trevligt sällskap och jag har hittat ett nytt vin som är supergott!
Jag tror inte att gårdagen hade kunnat blivit så mycket bättre.
 
Idag har jag varit ute och sprungit lite och är faktiskt lite impad över mig själv att jag klarade det så bra, egentligen skulle jag ha sprungit på elljusspåret men jag vågade inte i fall att jag skulle stöta på en orm.
Resten av dagen har jag bara legat och solat, älskar verkligen det! När man bara kan ligga i värmen, kanske läsa en bok eller lyssna på en podcast eller musik och bara ta det lugnt.





Dessa bilder beskriver de senaste dagarna ganska bra!
 

Nu är vi i alla fall ny duschade och fräscha och ska gå över till pappa och Mita för lite middag ikväll.
 
Ha en fin lördag på er!

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Så härligt det ser ut!

Svar: Ja visst gör det! :)
Brinkare

Kommentera här: