Mys kväll!

Kvällen igår var super mysig! 
Det är alltid lika god mat och roligt att träffa dem! Vi grillade och åt en superhäftig och god tårta till efterrätt och ja den var nyttig också men nötter, daddlar, blåbär och kokosmjölk bland annat.
 
Sötnosarna! Jag tror att jag har en bild på Tjabo från varje gång vi är där, alla ser nästan likadana ut men han är bara så söt så jag kan ej låta bli!
 
Här är tårtan!
 
Idag har jag legat och slappat i solen hela dagen, jag somnade faktiskt två gånger också vilket kanske inte är så bra. Men jag brände mig inte i alla fall.
 
Jag har även varit ute och tränat på eftermiddagen men det första jag gjorde var att jag såg en orm precis vid gångvägs kanten. Jag ringde till mamma, Joakim och Christian men ingen ville komma och hämta mig, så jag fortsatte att småspringa samtidigt som jag pratade med Joakim i telefon och så fort jag kunde komma fram till stora vägen så sprang jag på den tillbaka och jag såg verkligen till att jag var mitt på vägen för att slippa stöta på något vid kanterna. Jag överlevde som tur var! 
 
Hoppas ni alla får en fin söndagkväll!
 
 

Kommentarer:

1 Veronica Wallgren:

Tårtan såg verkligen god ut!

Svar: Ja den var verkligen super god också! :)
Brinkare

Kommentera här: