My Weekend!

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag..
Men jag kan säga att det var värt det för jag hade en super rolig dag och kväll igår!
Jag gick upp tidigt för att vara med Wilma och springa Paprikaloppet på Knivsta Marknad. Sen gick jag hem för att duscha men där emellan åkte jag till Bodaholm för att jobba en timme. Det var lite strul så jag behövde vara där en liten stund och sen skulle jag ändå dit och kolla hur det såg ut och hur det funkade eftersom jag skulle jobba där idag.
 
Efter att jag varit där så åkte jag hem och duschade och åt lite lunch innan jag och Joakim gick ner på marknaden, där vi träffade Sofia, Emil och Matilda. Matilda är btw min syssling som jag träffade för första gången för kanske två veckor sedan. Jag visste ju att hon var min syssling innan och hon är kompis med min kusin Sofia men jag hade aldrig träffat henne.
Efter ett varv på marknaden med lite radiostyrda bilar och fika så var det dags att gå hem och jag hittade ingenting att köpa, vilket jag var ganska nöjd över men samtidigt får jag den här inre stressen av att jag ej köpt något. Det slutade med att jag köpte en Frozen mössa till Wilma, då kändes det bättre.
 
 
Asså hahaha!
 
 
 
På kvällen grillade vi med Östersunds gänget och efter middagen blev vi skjutsade till Joakims kompis Fredrik med flickvän och ett annat par som vi brukar träffa på midsommar. Vi hade det super trevligt och det är synd att vi inte träffas oftare. Det blev även lite bad på kvällen men det var svinkallt, jag som inte brukar vara så kinkig.
 
 
Vi tänkte ta taxi hem sen men min söta kusin Sofia var ändå fyllechaffis så hon kom tillsammans med Emil och Matilda och hämtade oss :) Det sista jag stod och gjorde innan vi åkte hem var att dricka vin direkt ur min vindunk som jag hade.. Kanske inte det smartaste jag har gjort, hehe.
 
Sen helt plötslig var vi på Mike`s och stötte på massa människor. Det var massa folk där, antar att det är de nya Ängby Krog nu på marknadsdagen. Jag hade i alla falll lite förstånd kvar då och drack ingenting, sen helt plötsligt så var klockan två och de stängde. Då var det dags att gå hem!
 
Sofia & Matilda, tar man bilder med min mobil så får man skylla sig själv att de hamnar på min blogg :)
 
Samma sak gäller er killar :)
 
Så vi kom i säng klockan 3 och det roliga sen var att jag skulle gå upp klockan 6 för att åka och jobba, vilket verkligen tog emot. Jag tror att jag fortfarande var full när jag gick upp imorse och så mådde jag illa också.. Mamma fick till och med skjutsa mig till jobbet för att jag kände att jag inte kunde köra. 
 
Så nu är det natti natti för mig!
 

Kommentera här: