Måndagen i ett svep!

I måndags gick allt i ett kändes det som. Jag jobbade fram till klockan halv fem sen åkte alla vi fem som jobbar i receptionen till vår syster anläggning Steningevik. Där hade vi ett möte och åt sedan 4-rätters middag, vilket var supermysigt och supergott! Jag var dock tvungen att rusa efter att jag nästan slängt i mig desserten för att jag skulle hem och byta om och vidare på en studentskiva.
Steningevik ligger så fint vid vattnet och fint väder hade vi också.
 
 Här har ni den 4-rätters middagen, så gott!
 
Jag och Joakim överraskade Emil som inte visste att vi skulle komma på hans skiva och han blev superglad :) Temat var Party like your parents, och jag tog min 80-tals outfit som jag hade på vår julfest eftersom vi kom på detta dagen innan. Vi hade superkul och var hemma ganska tidigt ändå vid halv två och som tur var så hade jag sovmorgon på tisdagen, men trots att jag sov åtta timmar och knappt druckit något så var jag supertrött på tisdagen och hade lite ont i huvudet. Min första bakfylla? Känns konstigt då jag har druckit betydligt mer andra gånger.. Men det behöver vi inte gå in på här ;)
 
Blev ändå ganska nöjd med outfiten som jag samlade ihop på 30 minuter samtidigt som jag sminkade mig.
 
Igår när jag åkte hem från jobbet så hade jag lov, nu är jag ledig fram tills på måndag då jag börjar jobba igen. Det känns superskönt och jag har inte riktigt några speciella planer heller. Men det lär nog bli en del saker att göra i alla fall, det brukar bli det. 

Kommentera här: