Fredag den 13.

Jag brukar inte hänga upp mig på fredag den 13:de och sånna saker utan när fredag den 13 infaller så brukar jag faktiskt oftast ha tur men i fredags blev det inte riktigt så..
 
Jag kom till jobbet klockan 7 och blev direkt inkastad i massa saker där jag inte direkt hade koll på vad som hände runt om kring och blev även lämnad ensam så. Det var nog första gången som jag kände lite "panik" över att komma till jobbet, men nu har jag känt på det också och kan det!
Senare under morgonen blev det lite buss strul och taxi strul och sen kände jag hur humöret och engergin sjönk på grund utav kaffebrist och frukostbrist. 
Men efter en liten tankning av det så var jag på banan igen och dagen rullade på som vanligt utan massa strul, tack och lov!
Sen blev jag kvar på jobbet längre än väntat och stängde, jag och min kollega hann även dra igång ett larm också innan vi kom därifrån. Sen har jag haft/har växeln i helgen, vilket jag absolut inte har något emot men man är verkligen på helspänn nästan hela tiden och det är nästan så att man tar med sig den när man går på toaletten eller duschar.
Efter nästan en tolvtimmars jobbdag och lite tacos på det så vart jag helt slut, kom nog i säng runt halv elva tiden. Sen blev jag väckt av telefon fyra gånger under natten och morgonen, så det blev inte så mycket sömn tyvärr vilket sen märkes på lördagen.
 
But I*m not complaining! 
 

Kommentera här: