Som gamla goda tider

När vi väl kom hem igår från Stockholm och efter att ha stått i bilkö ett tag så var klockan halv tre och klockan tre var vi bortbjudna på middag till Göte och Anita, alltså min bonus mormor och morfar.
 
Så vi kom hem och bytte om och så och sen åkte vi dit. Där är det alltid lika trevlig och alltid god mat och så var charmtrollen Elmo och Leon där också som då blir mina bonus kusiner kan man säga. Det är så kul att träffa så små barn, nu har alla små barn man kände vuxit upp så då uppskattar man dem nog mer. Jag kan tänka mig att jag tyckte annorlunda när Emelie, Albin och Wilma var små, då kunde man nog vara ganska less på dem ibland.
 
Jag gillar verkligen att vara hemma hos Göte och Anita, det känns som hemma på något sätt. Jag kom ihåg när jag var mindre så var vi där varje fredag kändes det som och åt scampi räkor med Anitas chilisås och sen grillade vi och så var det självklart efterrätt. Sen var det också viktigt att Tjabo alltid var med också.
 
 
 
 
Med andra ord så var det en supermysig kväll!
 
Nu ska jag ta min bajsmage och gå och lägga mig..
 
 

Kommentera här: