Påskorienteringen

Nu så, det har varit teknisk fel på sidan så jag har inte kunnat blogga något, men nu fungerar det igen :)
 
I onsdags var jag riktigt snorig och kände mig lite småhängig på jobbet men jag stod ut hela dagen och det gick nog lättare eftersom jag visste att det var sista dagen innan jag skulle vara påskledig. Sen när jag kom hem var jag helt slut, så när jag gick och la mig tänkte jag att det skulle vara kört dagen efter, att jag skulle vara sängliggandes hela torsdagen.
 
Joakim väckte mig vid kvart över sex på torsdagen för att säga hejdå när han skulle till jobbet och efter det så kunde inte jag somna om. För då började jag snora och det kliade i halsen och när jag kände efter så var jag nog lite kissnödig också. Sen låg jag och kollade på tv och små blundade ibland i kanske tre timmar innan jag gick upp, men sen släppte i stort sett allt och då mådde jag riktigt bra :)
 
På eftermiddagen åkte jag och hämtade Emelie och Albin från skolan, sen åkte vi och hämtade ut två paket med kläder och skor som jag hade beställt (inget passade så bra, så jag skickade tillbaka allt förutom en klänning) och sen gick vi på påskäggsorienteringen som brukar vara i Knivsta varje påsk och det brukar vara väldigt uppskattat.
Efter att vi hade gått den lagom långa promenaden och de hade fått sitt påskägg så åkte vi till kondis och fikade, innan jag skjutsade hem dem. Vi hade en riktig mysig dag med andra ord och riktigt tur med vädret då solen sken på oss hela dagen :)
 
 






Glad påsk på er alla! 

Kommentera här: