Mitt nya liv börjar idag!

Idag har det varit en lugn dag, vilket känns väldigt skönt efter de tre hektiska dagarna som har varit.
Idag startade mitt nya liv, känner inte så stor skillnad ännu. Fråga mig om några veckor igen kanske.
 
Jag körde mitt första träningpass idag som bestod av 40 minuter snabb gång och sen några magövningar, övningarna var så jäkla jobbiga när man gör de på rätt sätt, hehe. Som tur var så fick jag hjälp av Joakim :)
 
Efter det satt vi ute och bara njöt av solen och läste varsinn bok, hur skönt som helst!
Sen åkte vi och handlade till maten, det blev ett nytt recept på någon asiatisk kycklinggryta med nudlar som var helt okej :)
 
Nu har vi kollat på några avsnitt av en serie som vi följer tillsammans som heter Mad Dogs, helt okej serie beror ju på vad man gillar såklart :)
 
Såhär skönt hade vi det idag :)
 

Kommentera här: