I'm back again..

Nu har jag velat fram och tillbaka.. Ska jag eller ska jag inte börja blogga igen? Som jag alltid säger så håller det i sig i kanske en vecka och sen slutar jag.. Men I will give it a try.. igen!
 
Det har hänt en del sen sist jag skrev, när nu det var? I slutet på oktober.. 5 månader sen, känns som att det var ännu längre sen!
- Jag och Joakim är i alla fall fortfarande tillsammans<3, även fast det har gått lite upp och ner. Men jag antar att det händer i alla förhållanden någon gång. 
- Vi var på Aruba och hade det super! (kan skriva om det i ett annat inlägg med lite bilder)
- Min nya bil går superbra och är skit snygg ;) haha
- Jag har mått dåligt p.g.a för mycket stress! Så snälla ni lova mig att ni inte stressar ihjäl er för det är det inte värt sen i efterhand ändå.
- Jag har gjort armband med texten "Side By Side" som jag säljer och skänker pengar till Unicef.
- Jag var och klippte av mig håret, även fast det inte var så populärt av Joakim.
- Jag har bytt position på jobbet och jobbar nu mera i reception och inte på konferensavdelningen.
- Jag ska få en till kusin!
- Och sist men inte minst.. Jag har skaffat glasögon! Så nu börjar jag bli gammal på riktigt.. (har faktiskt lite ångest över att jag passerar 20 sträcket i sommar..)
 
Ja det är lite vad som har hänt under de senaste 5 månaderna. Och om kanske 6 månader så flyttar vi in till nya lägenheten! :) Det ska bli så otroligt skönt och roligt att få sitt eget äntligen och speciellt nu när vi har väntat i ett år.
 
 
Nu åker jag till jobbet, puss på er!
 

Kommentera här: