Grattis mamma!

Idag är det den enda dagen som jag jobbat dag, förutom på söndag också då. Känns ganska skönt att ha en "vanlig" jobbdag, även fast jag har haft fullt upp men det är så det ska vara tycker jag.
 
Efter jobbet kom min kusin Sofia över och hade en liten intervju med mig, för att jag är så himla poppis- driver! Nej hon ska göra ett tränings/kost schema till mig som jag ska följa strikt i 7 veckor och jag är faktiskt sjuk taggad och ser min chans att verkligen ge järnet och anstränga mig! Jag har även satt upp ett mål, att springa bäverloppet i sommar, vet ej vems idèe det var, det kan nog inte ha varit min.. Detta har hon då som skoluppgift och jag ska hjälpa henne att få A, sen får vi se hur det går.. hehe är lite skeptisk eftersom jag vet hur lätt jag ger upp.
 
Sen har vi haft lite födelsedagsfika för mamma efter maten. Låter ju superbra att jag har fikat efter att ha pratat med Sofia om träning och kost. Men jag offrade mig för att fira mamma kan vi säga, men från och med snart blir det andra bullar- hahahahaha  alltså min humor!
 
Grattis mamma på 44-års dagen!
 

Kommentera här: