Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag och Joakim fick ställa klockan imorse då vi skulle hinna upp och packa lite inför vår spahelg på Yasuragi och eftersom våra behandlingar började klockan 11 så kunde vi inte ligga och lata oss hela förmiddagen.
Det blev lite bråttom på slutet och väl påväg in mot Knivsta åkte vi förbi Ica för att jag skulle lämna in de två paketen med kläder och skor som ej passade, så in, ut och sen iväg igen.
 
När vi kommit en liten bit på motorvägen och jag tycker att Joakim stresskör för mycket, så tar jag upp spabekräftelsen av någon anledning och börjar läsa och kolla igenom den. Och jag tycker att det verkar lite konstigt att middagen står under en dag och behandlingarna står under nästa dag, men jag tänkte mest att de har satt middagen på fel dag. Men när jag tillslut kollar dagarna och datumen igen och jämnför med datumet på mobilen så fattar jag varför det inte stämmer.
Jag kan ju säga att Joakim inte blev så jätte nöjd när jag sa att jag hade kollat fel och att behandlingarna först var imorgon på lördagen klockan 11. Jag var bara så inställd på att vi skulle vara där från lördag till söndag eftersom det är så vi har det hos oss på Nova.
 
Men vi gjorde det bästa av situationen och åkte till Kista gallerian :) Vi gick igenom de fleta butikerna men jag kände mig lite seg och ganska ofokuserad så det gick ändå ganska fort enligt mig. Jag köpte tre träningslinnen på rea, thats it!
Sen avslutade vi med att äta lunch på Jensen´s Böfhus innan vi åkte vidare till Yasuragi.
 
Det kändes ändå så skönt att jag bara okej jag gjorde fel, men vi gör något bra av det istället. Hade det här hänt för typ ett år sen så hade jag antaligen brytit ihop i bilen och sagt att hela helgen var föstörd. Detta har jag nog Joakim att tacka för, att han har smittat av sig med sin spontanhet.
 

Jag uppdaterar imorgon om hur vi har haft det och med massa bilder :)

Kommentera här: