Fullt ös medvetslös?

Gud jag har inte haft tid!
I söndags kväll var vi hos pappa och Mita och åt grillat och jag och Emelie bakade en kladdkaka till efterrätt som hon sen dekorerade superfint!
 
Sen i veckan så har ju vi på hotellet påverkats ganska mycket utav SAS flygstejken och fått massa flygförseningar. Det började i måndagskväll och de sista personerna checkade ut idag. Jag kan säga att de kostar mycket för de att strejka och jag vet att vi inte är det enda hotellet som har fått fullbelagt. Med andra ord så har det varit fullt ös!
 
I tisdags efter jobbet så åkte jag direkt in till Uppsala och träffade mina kompisar, vi käkade kina mat som vanligt när jag är med de, haha. Sen körde vi en spontanare och åkte hem till Therese efteråt och lyssnade på musik och drack lite vin, dock kunde ju inte jag dricka eftersom jag körde bil men vi hade det supermysigt och roligt i alla fall. Som jag sagt tidigare så behöver inte jag alkohol för att bli så där glad.
 
Från fullt ös på jobbet till super lugnt. Idag har det varit hur lungt som helst och vi har till och med stängt inatt för att vi inte har några gäster och så öppnar vi upp imorgon igen vilket känns väldigt konstigt..
 
Imorgon ska jag hämta Wilma efter jobbet, vi ska handla mat, laga mat och sen ska det packas inför helgen och massa annat.
Jag uppdaterar mer i slutet av helgen, ha det bra!
 
Såhär fint dekorerade hon kladdkakan och lagret med grädde uppepå var ganska tjockt kan jag säga..
 

Kommentarer:

1 rxbin.blogg.se:

Det ser jättegott ut! ^^

Svar: Ja det var det också :)
Brinkare

Kommentera här: