Rossön 2016

En underbar vecka i Rossön har nu gått.
Det känns som att vi har varit där längre än bara en vecka, men jag gillar den känslan det är inte ofta man känner så när man är på semester :)
 
Vi har i stort sett ängnat större delen av veckan till att skrapa och måla om huset, vilket blev superfint tillslut!
Jag, Sofia och Emil har även varit i Östersund en dag och shoppat och hämtade upp Joakim från flygplatsen då han varit hemma knappt ett dygn och varit på begravning. Sen har vi varit på Åsele marknad och hunnit med en superfin bastukväll med lite spa feeling och i lördags var det Bäverloppet som jag skulle ha varit med och sprungit men jag hann bli sjuk lagom till den dagen, känns lagom surt när jag har tränat under våren.. Men jag får köra nästa år istället! Haha jag var den enda av 330 personer som ej deltog i loppet.. oops..
 
Här kommer lite bilder:
 
 Huset äntligen färdigt! 
Söta Tekla
 
Min nya bästis!
 
Ungdommarna fixar tacokväll!
 
Östersund
 
Emil och Sofia <3
 
Ett måste i norrland!
 
Bastu kväll!
 
Bastubad med lite hemmagjord ansiktsmask!
 
Skulle ha suttit på mig i lördags..
 
Springgänget!
 
 
 
 
 
Alla kom i mål! 
 
Jag och Joakim på bäverloppet
 
Obligatoriska 5-kampen efter Bäverloppet
 
Ungdommarna <3
 
Tekla 
 
 
Haha, jag kunde inte få nog! Så söööt!!
 
Älskar Rossön! 
 
Mera 5-kamp!
 
Haha, jag gillar dessa sena selfies som man kan hitta i telefonen dagen efter! 
 
Obligatoriska hej då vinken!
 
Nu måste jag fortsätta packa! Imorgon bitti bär det av mot Grekland!
 

Kommentera här: