Ledig fredag!

Idag är det fredag, solen skiner och jag är ledig!
Dock så har jag världens huvudvärk. Den började smyga sig på igår och blev värre med tiden, men jämfört med idag så var det ingenting.
 
Igår på jobbet hade jag endel att göra och jag sparade även saker till Linda som är vårt nya tillskott i receptionen, så att hon skulle få träna på att göra dessa saker också.
Men ungefär en kvart innan jag slutade eller något så ringde de från Arlanda och vi fick in en flygförsening på ca 140 gäster. Haha ni kan ju gissa hur populär jag var bland personalen den eftermiddagen när flera redan hade gått hem och andra var på väg hem. Och jag själv slutade och skulle vara ledig idag. Men jag tänkte att min lediga dag skulle försvinna i fall det skulle bli mycket att göra, men jag fick vara ledig i alla fall.
 
Men jag stannade kvar igår tills nästan alla hade kommit och checkat in, nästan alla som kom hade humöret med sig men många var trötta, vilket jag förstår! De flesta hade varit på arlanda sen 6 på morgonen.
 
Jag hoppas verkligen att de har fått komma iväg nu till sol och bad!
 
 
Själv ska jag försöka ta mig ut på en promenad och hoppas på att huvudvärken släpper!
 
Ha en fin fredag allihopa, puss på er!
 
 
 

Kommentera här: