Switched at Birth

Helgen fortsatte inte som jag hade hoppats på..
Jag åkte till jobbet i fredags och kände mig helt okej ändå, jag var snorig och hade lite ont i halsen men jag hade ändå orken att jobba. Sen känner man sig lite borta när man har varit ledig en dag också.
 
 
Men jag var bra slut när jag kom hem och jag kände mig inte alls pigg på lördagen när jag skulle gå upp och jobba och jag kände ganska snart att jag inte skulle orka med hela kvällen på jobbet. 
Jag kände att jag blev sämre och sämre under dagen, så jag fick en inhoppare till spaavdelningen och en som kunde vara i receptionen så att jag kunde åka hem på eftermiddagen. Vilket var väldigt skönt!
 
Efter att ha sovit ett tag gick jag upp och fick mat och sen gick jag och la mig igen, men på kvällen fick jag lite svårt att sova.
 
Idag fick jag vara hemma och vila upp mig inför veckan som kommer och jag känner mig bättre idag, visst jag är fortfarande lite snorig och seg men imorgon tror jag nog att jag kommer att må ännu bättre.
Idag har jag bara legat i sängen och kollat på en serie som jag verkligen har fastnat för! Den heter Switched At Birth och man kan se den på Viaplay.
 
Det känns som att jag snart också kommer att kommunicera via teckenspråk

Kommentera här: