PT träning

Sommarfeeling sitter fortfarande kvar litegrann..
Igår efter jobbet körde PT Sofia nästan två timmars träning med mig och Lena, vissa övningar var as svåra medan andra kändes som lätta och idag har jag inte speciellt mycket träningsvärk.
Men då tänker jag att jag kanske inte tog i tillräckligt? Men om ni frågar Lena och Sofia så tror jag nog att jag gjorde det med tanke på att det nästan lät som jag skulle föda barn ibland, haha!
 
Däremot så fick jag ont i magen efter träningen när jag kom hem, fast det satt som utanpå på något sätt. Det bara sved och sen mådde jag nästan illa. Det kanske är ett tecken på att jag tog i? 
 
På kvällen var jag super trött, jag gick och la mig innan Joakim! Det brukar nästan aldrig hända plus att jag somnade innan han kom och la sig. Det tycker jag känns super skönt när man är trött av att man verkligen har gjort någonting. Det kom jag ihåg från när jag dansade också, att på kvällarna så var man sådär skönt trött.
 
Hehe jag tog en bild från Sofias snapchat, tycker ändå att jag ser piggare ut på bilden än vad jag var.
 
Ha en fin onsdag allihopa!
 
 

Kommentera här: