Ledig helg!

Igår sov jag ut vilket var super skönt! 
Sen följde jag med familjen till Herpes Choise, en butik med växter och reptiler. Jag trodde mest att det var en blombutik med lite djur, men det var mest tvärtom!
Jag kan säga att jag kommer nog aldrig att åka dit igen, jag som är superrädd för ormar! Jag gick till och med och höll mamma i jackan och sprang förbi vissa "burar". 
 
Sen åkte vi och kollade på tapet åt Wilma som ska göra om i sitt rum och sen åkte vi till Skopunkten där jag och Wilma gick in. Jag skulle bara in och köpa ett par skor som jag hade sett, men när jag kom till kassan så sa hon att om jag köper ett par till så får jag halva priset på de. Så då sprang vi tillbaka och letade efter ett till par, eftersom mamma och Christian satt i bilen och väntade så hade vi ju lite press på oss att skynda på. Det slutade med att Wilma fick ett par Frost gympaskor, som hon blev super glad över.
När vi kom hem så var det städdax och sen blev det tacokväll!
 
Sköldpaddorna var de som var söta!
 
Här är skorna som jag köpte, är helt in love with them!
 
 
Imorse så hade jag sån tur att jag fick sova ut igen, sen var jag ut och tränade i den varma solen vilket blev väldigt varmt. Sen gjorde jag iordning mig inför kalas hos Lena och där jag bara fikade med kaffe :) Och sen blev vi kvar där och åt hämtmat och kom hem för typ en timme sen. 
 
Familjepizza deluxe typ, fast det blev sallad för min del :)
 
Jag och Sofia matchade super fint idag :) Och ja jag bjuder på mitt snea avlånga huvud, haha!
 
Nu ska jag göra mig iordning och slänga mig i soffan och slappa ett tag:)

Kommentera här: