Hugo 6 år!

Efter att ha sovit ut imorse var det dags för ett träningspass igen, jag värmde upp med lite snabb gång och sedan testade jag att jogga lite. Jag har ju mitt knä som pajade helt sist när jag började springa.
Men den här gången gick det väldigt bra, jag sprang i 5 minuter och jag tror att det var en lagom början för knät. Sen hade jag massa övingar som jag skulle göra också som Sofia så snällt har bestämt åt mig.
 
Jag kan säga att jag höll på att dö! Det var så sjukt jobbigt, det var ben och rumpa men av någon konstig anledning så hade jag redan lite träningsverk i både rumpa och benen, så då vart allt betydligt jobbigare.
När jag var klar så var jag helt färdig och nästan på gränsen till illamående och sen kunde jag knappt gå upp för trappen för att duscha, det kändes som att benen skulle vika sig.
 
Sen var vi på kalas hos min kusin Hugo som har fyllt 6 år. Som tur var så hade Tessa massa vattenmelon, honungsmelon, blåbär, vindruvor och jordgubbar framme, så jag kunde fika nyttigt annars hade jag bara tagit lite kaffe. Men det var supergott, speciellt blåbären :)
 
Sen fick jag huvudvärken from hell och de sved i ögonen också, så då var det bara att åka hem och vila. Och nu lär det inte bli några fler knop för idag.

 


Ha en fin söndagkväll! 

Kommentera här: