Jennifer idag!

Idag är det min namnsdag!
Inte för att jag har lagt så mycket energi på det idag direkt, jag är mest glad över att vara tillbaka på jobbet. Imorgon börjar jag klockan 11 och jag känner bara att jag har inte tid att börja så sent, jag vill börja tidigare så att jag kan jobba undan lite.
 
Jag fick jätte ont i bröstet när jag kom hem och tungt att andas, ändå tyckte jag att jag inte stressade så mycket på jobbet ikväll. Nu tänkte jag bara ta det lugnt och dricka lite te och läsa min bok med lite tända ljus. 
Att tända ljus på kvällen tycker jag är supermysigt och det känns som att det verkligen får mig att slappna av, så det är något jag kommer att fortsätta med. 
 
Jag har inget mer vettigt att säga idag, ville mest bara ha ett inlägg med mitt namn :) haha
 
Oldie- från niornas bal 2011, gud vad jag saknar dig älskade vän!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Dess:

Ååååhhh!! Saknar det och dig massvis <3 snart är jag i Alsike igen & granne med dig, då ska vi ta igen all missad tid :*

Svar: Yeeej, längtar så! Vi har ganska mycket att ta igen :) <3
Brinkare

Kommentera här: