Hemma idag :(

Den här veckan började inte som jag hade tänkt mig. 
Jag är nämnligen hemma idag från jobbet, jag hatar att vara hemma från jobbet och vara sjuk! Först och främst för att jag får så dåligt samvete över att jag är hemma och vilar upp mig samtidigt som jag vet att de andra är på jobbet och får jobba dubbelt så mycket när jag är borta. Sen känner jag bara att jag missar en dag av roliga saker och en dag då jag hade kunnat göra massa nytta istället för att gå hemma. 
 
Anledningen till varför jag är hemma är för att jag var uppe och spydde inatt, eller inatt och inatt igår kväll. Jag tok somnade vid 20 över nio igår och sen vaknade jag till vid halv elva av att jag var kissnödig och så kände jag att jag måde illa. Det bara sved i magen och stack i hela kroppen och så fryser man samtidigt som man kallsvettas och jag som hatar att spy! Jag väckte Joakim och bad han hämta en hink samtidigt som jag försiktigt tog mig upp från sängen och gick på toan. Sen spydde jag två gånger och gick och la mig igen, men efter att man har spytt så brukar man ju känna sig som en helt ny människa men det gjorde jag inte, jag hade fortfarande ont i magen men jag lyckades somna ändå. 
Sen vaknade jag av klockan 05:15 och mådde bra, men jag kände ändå att jag inte ville gå till jobbet i alla fall eftersom jag inte visste vad det var för något. Men min mage har ju pajat helt av allt stress som vi har haft på jobbet så jag vet inte om det är något att det nu börjar bli mer hanterbart på jobbet även fast det är mycket. Men att man slappar av lite. Jag vet faktiskt inte, men nu mår jag ganska bra så jag ska vila upp mig idag.
 
Här ska jag försöka spendera resten av dagen
 

Kommentera här: