Hela helgen

Nu känner jag bara att jag måste skriva av mig allt roligt som jag har haft för mig i helgen :)
 
I fredags var jag och Joakim med Emil och Sofia och åt middag inne i Uppsala, sen gick vi vidare till Interpool och jag spelade biljard för första gången, haha. Frågar ni mig så tyckte jag att det gick as bra förutom när jag missade bollarna ibland. Men om ni frågar mina lagspelare så var jag nog as dålig, haha.
 
I lördags stod jag och Wilma och bakade nästan hela förmiddagen, sen på eftermiddagen kom Blomgrens och fikade. Sen hann jag även rensade ut lite gammla kläder som jag ej använder längre.
 
Men i söndags var nog den bästa dagen, jag och Joakim åkte in till Täby centrum och shoppade!
Eller rättare sagt Joakim shoppade för jag hade köpstopp,  men jag bestämde mig i bilen på vägen dit att jag skulle ha ett uppehåll med köpstoppet över dagen bara, hehe.
Men jag är ändå väldigt nöjd över mig själv att jag bara kom hem med tre påsar och då var det bara en påse som var "onödig". Det andra behövde jag faktiskt, så jag känner mig riktigt nöjd :)
 
Just nu har jag så ont i nacken att jag känner att jag inte kan sitta vid datorn längre, så bye bye.
 
Middag från i fredags :)
 

Kommentera här: