Friday!

Idag är jag ledig, känns konstigt men skönt :) 
Jag vart alldeles chockad "imorse" när jag vaknade och kollade på klockan och såg att den var halv elva! Jag flög nästan upp ur sängen och satte igång med allt jag hade att göra som att städa rummet, rensa massa lådor och tvätta.  
 
Nu äter jag en sen lunch och sen ska jag ta en välförtjänt dusch och sen ska jag bara njuta av dagen! Ikväll ska vi hem till pappa och Mita och äta middag, vilket känns jätteskönt. Jag tycker att det är så skönt att komma hem till dem på middagar, det är avslappnat, god mat och mysigt. Sen brukar Emelie alltid göra någon frisyr på mig så att jag nästan somnar:) Jag tror att vi har träffat dem fyra helger i rad nu eller något liknade, från att typ träffa dem någon gång varannan vecka.
Men sen sa Emelie till mig förra helgen, när jag pratade om att sen när jag och Joakim flyttar så kan ni komma hem till oss. Men då sa Emelie att ja men då kommer ni inte komma hem till oss lika ofta. Och då slog det mig att nej vi kommer inte bara gå förbi så där spontant som vi gör nu och säger hej, så vi kommer kanske inte träffas lika ofta när vi har flyttat, även fast vi bara flyttar till Alsike. Det känns lite konstigt.
 
Ni kanske kommer ihåg att jag skrev förut att jag inte var på topp men jag kan säga att jag känner mig bättre nu än vad jag har gjort tidigare, jag känner att jag har lyckats bena ut mitt liv och hittat vart felet ligger med lite hjälp såklart. Så just nu försöker jag att fokusera på felet och få fort det och sen tillföra det som jag vill ha istället i mitt liv :)
 
Ha en fin fredag allihopa, det ska jag ha! 
 

Kommentera här: