Mitt i veckan

Tiden går så fort när man jobbar från 07:30-12:00, kanske inte är så konstigt eftersom det bara är 4 och en halv timme. Jag gjorde det som jag alltid gör där, att städa. Jag tror att jag höll på och skurade golvet i en timme eftersom jag blev avbryten av golfarna som kom in med jämna mellanrum. Men tillslut blev jag klar lagom tills Miakela kom och löste av mig:)
Sen hade jag ju lovat att jag skulle följa med mamma och Wilma in till Uppsala på parksnäckan, där de fanns massa barnaktiviteter och sen var det allsång med sångpiraterna. Jag åkte från jobbet, parkerade bilen hemma och hoppade in i nästa bil, jag hann inte ens byta om. Så jag fick åka in i jobbkläderna, men det gick ju det med.
 
Efter att ha varit där i några timmar så åkte jag hem till Joakim och jag somnade ganska fort vid 22 tiden, jag var helt slut.
 





 
Det känns ändå som att jag har hunnit blogga en del den här veckan, det trodde jag inte. Men allt flyter på väldigt bra inför festen och London, än så länge. Jag har ju typ skutit upp allt till fredag eftersom jag är ledig då och det är dagen innan, men det går säkert bra:)
Nej nu tänkte jag äta lite och sen ska jag bege mig till jobbet!
 
Ha en bra dag!

Kommentera här: