Grattis Eric!🎈

Shiit jag hinner inte med att blogga, dagarna gĂ„r sĂ„ fort nĂ€r man jobbar och kommer hem senare Ă€n vad man brukar göra. 

Men som jag skrev sist sÄ blev det vÀldigt mycket att göra igÄr pÄ jobbet, men jag tycker att jag och Lasse fixade det riktigt bra :) Plus att vi slog rekordet i kassan!
PÄ slutet av dagen var han extra snÀll och slÀppde ivÀg mig hem för att jag skulle ivÀg pÄ födelsedagsfirande senare.

PĂ„ kvĂ€llen var vi dĂ„ hos Eric som fyllde Ă„r, dĂ€r grillade vi hamburgare, Ă„t efterrĂ€tt och drack massa olika drycker (och dĂ„ menar jag bĂ„de alkoholfritt och alkohol). 
Vi satt Ă€ven ute i tĂ€lt hela kvĂ€llen (Ă€r det sommar sĂ„ Ă€r det!) 
Det var en super trevlig och rolig kvÀll och jag önskar att jag hade kunnat stannat kvar lÀngre, men jag var ju tvungen att jobba idag sÄ jag gick runt elva :)
Vid halv tre kom Joakim hem och la sig och jag lĂ€ste pĂ„ Facebook idag att festen höll pĂ„ till 06:30!! 


Jag kom pÄ idag att jag tyvÀrr inte tog nÄgra bilder igÄr, sÄ istÀllet fÄr ni en bild pÄ mina gula byxor som Àr pÄvÀg hem frÄn jobbet och som ska ha helg! Haha

Kommentera hÀr: