Jag lovar..

Ja vad ska jag skriva idag då..? emm jag kan börja med att säga att jag har haft en väldigt bra helg! :) och det känns bra att jag har en annan som kan blogga åt mig ibland :) för tro inte att det där var ditt första och sista inlägg i min blogg! haha ;)

Igår skulle jag lägga mig på sängen för att jag hade så grymt ont och precis då började Mamma Mia, så jag låg och kollade på det och efter den första reklamen så kommer jag inte ihåg någonting från filmen. Jag har för mig att mamma var inne och stängde av tv sen. Jag vaknade runt halv åtta imorse och typ undrade var det var som hände igår kväll, datorn var på, telefonen låg på laddning och jag låg under täcket fullt påklädd, jag gick upp på toan och sen gick jag och la mig igen och somnade om och sen kom mamma och väckte mig kvart i elva.

Det läskiga är att jag inte kommer ihåg såna saker, det har hänt mig flera gånger förut när jag har sovit hos andra också, att jag knappt kommer ihåg saker som jag gjort och jag tycker verkligen att det är skit läskigt!

Nej nu ska jag bete mig som folk och göra en stor kopp cappuccino och läsa det nya nummret av SOLO (som kom i början av veckan och som jag inte har "hunnit" läsa än, ganska konstigt att jag inte har hunnit eftersom vi inte har några läxor alls!) 


Och ja den här bilden som alla har sett ungefär en miljon gånger! kanske börjar bli dags att ta nya, eller?
och jag lovar att blogga mera senare idag!

Kommentera här: