God natt!

Jag tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan jag går och lägger mig, e verkligen skit trött och jag vet inte riktigt om meningarna kommer stämma men det lär ni se... Jag, mamma och Wilma var på gränby idag i drygt 5 timmar, det vill säga ungefär hela dagen. När vi kom hem hade jag lovat familjen att jag skulle göra en tre rätters middag, det blev rostade mackor med skagenröra, räkor och avokado till förrätt och sen vart det någon varm pasta sallad till varmrätt (helt okej faktiskt) och till efterrätt chockladmouse med grädde. Snacka om att vara mätt sen... Anders kom också och käkade med oss, jättekul:) sist jag såg han var kanske när Wilma döptes? men iaf sen gick vi över till grannarna och körde wii just dance och helt ärligt, handen på hjärtat jag sög! men jag skyller på att jag inte riktigt var i samma takt, jag tror att jag låg steget före(a) eller? men kul var det, det kändes typ som zumba, ni vet sån dans som man tränar, som man sett på tv.. det var riktigt jobbigt kan jag säga speciellt om man körde flera danser i rad.. haha nej men nu e vi hemma igen och nu ska jag nog gå och sova...

God natt!


haha hittade världens snyggaste bild också;)

P.S jag visar vad jag köpte imorgon!

Kommentera här: