Jag kommer sakna dig Joakim!

Hej kära blogg!
Ja nu har det gått två dagar på jul lovet och det känns underbart eller aa kändes, jag sa precis hej då till Joakim och jag kommer inte träffa honom förs om en vecka! så aa tårar blev det..

I tisdag så fick jag min julklapp av Joakim, jag fick en tröja som jag ville ha :) haha konstigt att han visste att jag ville ha den? jag har ju inte direkt gått och pekat och sagt att jag ville ha den, nej nej skulle jag? haha

Igår satt vi och kollade på new moon och eclipse (asså twilight filmerna 2&3) och sen åkte vi in till Uppsala och kollade på bio Breaking Dawn part 1 (den fjärde twilight filmen) och den var riktigt bra till och med Joakim gillade den tror jag;) men eftersom jag har läst den boken så är det ju som om den slutade mitt i, men men det kommer väl en till film hoppas jag;)

Även fast det inte är julafton än så har jag ändå fått flera julklappar, så jag tänkte visa några av dom:


Jag hinner inte ta kort på de, så jag har tagit bilder på internet på de grejer som jag hittade
Nej nu måste jag börja packa tills imorgon, jag har faktiskt inte packat en ända grej än...

Kommentera här: