Tjejkväll:)

Igår var jag och dansade med Felicia, och det gick skit!:( eftersom jag inte har varit där när Thomas har börjat på en ny koregrafi och den var skit svår.. men jag hoppas på att han börjar på en ny eller går igenom den efter lovet;) Och efter dansen så träffade jag Dessie och Ellen och sen gick vi till först cubus där var det 30% i hela affären och kvälls öppet och sen gick vi till Gina tricot och där hade de 20% i hela affären och så bjöd de på dricka och sånt. Det var sjukt mycket folk, så man fick trängas och så var det lång kö till provrummen och för att betala. Jag skulle prova en klänning och den passade inte till mjukisbyxor:o konstigt.... haha eller? jag kände mig inte så speciellt fresh.. kom i mjukisbyxor och svettig efter dansen.. men men jag tror att Dess och Ellen klarade sig, eller det hade inget annat val:)

Det här köpte jag på Gina:

(och ett par svarta vanliga leggins) åhh, tänk er den bruna koftan nu när det e så kallt ute:)

Kommentera här: