Midsommar!

Nej få skäms på dig Jennifer.... det var alldeles för länge sedan jag blogga sist. Jag kan ju börja med att berätta om midsommar.

Jag firade midsommar hos pappa, för en gångs skull:)
Vi käkade och hade 5-kamp. Jag och pappa kom faktist delad andra plats, duktigt va?(A) sen så körde jag och Karolina ett par varv runt med fyrhjulingen, det finns nog inget annat som uppfriskar bättre än att åka/köra fyrhjuling:)

Sen så kunde det ha hänt en hemsk sak som det gjorde förut en midsommar med Masen (fast då var jag inte med)
Tjabo sprang runt och skällde vid staket mot skogen (som han oftast gör) men iaf den här gången sa Mita; nu har han nog sett något, så jag kollade på homon och såg att han stod på en sten och sedan hoppade han ner på något annat och sen över staket. Så jag och Mita flög upp från stolarna och sprang och ropade på honom. Och jag såg att han jagade något det såg ut att vara ett rådjur, men rådjur har väll en vit rumpa elr? för det hade inte det som Tjabo jagade, så jag vet inte vad det var. Men han kom tillbaka till sist som tur var:)

Jag har tyvär inga bilder från midsommar:(

Kommentera här: