Tisdag!

 Nu är det en ny vecka igen!
Jag jobbade ju i lördags, men ändå så var jag hemma runt tre tiden vilket var väldigt skönt. Så jag åkte in till Gränby en snabbis och hämtade ut ett marmor fat som jag har beställt, eller som jag beställde innan vi åkte till Dubai men som jag ej har haft tid att hämta. Och det mina vänner var det enda jag "köpte" (hade redan betalt det innan) och en Starbucks kaffe. Visst var jag duktig?
På kvällen var vi på Mike`s och åt med Vemdalsgänget innan de åkte hem, de var super gott och mysigt.
 
I söndags vaknade jag straxt innan åtta och hade ont i magen och kunde inte sova, så jag gick upp och gick ut och gick medan alla andra låg kvar och sov. Det var jättehärligt att vara ute och gå då när det knappt var något folk ute. Sen åkte jag, Joakim, Sofia och Emil till Ulva Kvarn på bakluckeloppis. Jag och Joakim fynda lite.. Vi hittade snapsglas, en stor skål och julgranskulor. Jag menar vi flyttar ju ändå i december.
 
Både igår och idag jobbar jag kväll och mamma är borta på kurs, så jag har fått lämna Wilma i skolan vilket har gått superbra! Snacka om att samla vuxenpoäng :)
 
Jag har även varit ute och gått idag, känner mig supernöjd att jag änligen har kommit igång med det igen :)
 

Kommentera här: