Rensar time!

God morgon på er eller god förmiddag kanske man säger nu..
 
Nu känner jag mig riktigt utvilad efter helgen, jag har haft tre sovmornar nu som jag har fått sova ut riktigt ordentligt. 
 
Igår åkte jag och Joakim på en liten utflykt till Edblads outlet i Gåsvik. Ett supermysigt ställe som jag verkligen kan rekomendera. Vi satt ute i deras superfina trädgård och åt lunch i solen, vi båda åt en champinjonsoppa som var supergod! Även Joakim tyckte om den som inte gillar svamp i vanliga fall.
Sen blev det shoppingdags! Jag hittade lite smycken och Joakim hittade ett par jeans (?!) Sen hittade vi även en stor filt som vi ska ha som överkast till sängen när vi flyttar. När vi i stort sett var klara så hörde vi att Sofia och company var på väg dit, så vi bestämde oss för att vänta yttligare en timme. Så vi gick och tog en fika ute i det fina vädret medan vi väntade, så det gick ingen nöd på oss :)
 
Påvägen hem åkte vi och handlade mat och åkte hem och lagade och sen gick vi i stort sett och la oss vid 22-tiden. Haha piggt gäng! Men det var ganska skönt att bara gå hemma sådär en kväll och inte göra något speciellt. 
 
Nu tänkte jag åka in till gränby en snabbis, mina byxor har nämnligen försvunnit helt! Jag la de i tvätten förra veckan, så nu har jag gått i ett par gamla trasiga byxor i en veckas tid. Så i fredags började jag kolla efter de i tvättstugan men jag hittade de inte och jag har ej tagit in de i mitt rum, mamma hade de inte heller i sin garderob, så ja jag vet inte vart de är!
Så nu måste jag in och köpa ett par nya och det låter som att jag nästan ska köpa två på engång, med tanke på att jag i stort sett bara har ett par.
 
Sen ska jag hem och rensa rummet! Det finns en hel del i mitt lilla rum som man inte ser..
 
Bilder från igår
 
 
 
 

Kommentera här: