Packad och klar!

Ja för er som känner mig så kanske ni inte blev så förvånade om jag säger att det inte bara var två par byxor som följde med mig hem i söndags..
Det kom bland annat med ett halsband och ett par nya solglasögon!
 
Både igår och idag jobbar jag kväll, så igår packade jag nästan hela förmiddagen till vår resa! Sen ska jag försöka packa det sista ikväll när jag kommer hem, sen på onsdag börjar jag klockan sju och sen blir jag hämtad på jobbet klockan 12 och då drar vi direkt till Arlanda och Dubai. Är as taggad just nu! Men detta kommer nog inte bli en semesterlikande helg, vi lär gå upp tidigt och speciellt när tiden i Dubai ligger typ två eller tre timmar före oss. Sen vill vi ju se allt!
 
Dubai lär bli vår sista resa på ett bra tag. Första december flyttar vi och sen vet jag inte om jag kommer vilja lämna lägenheten, haha ni kan ju fråga mig igen senare hur jag känner :)
 
Nej nu ska jag fixa det sista innan jag åker till jobbet:)
 
Puss på er!

Kommentera här: