Kräftskiva nummer 2!

Gud vad denna vecka har gått fort, helgen också för den delen.
 
I fredags var jag typ döende vid halv tio, då var det tack och godnatt. Ställde klockan på nio dagen efter för att jag hade en del att pyssla med, men jag var så trött då så jag kom inte upp ur sängen.
 
Igår kändes det som att dagen gick sakta, jag höll på och fixa hela dagen men det kändes ändå inte som jag hann med allt som skulle göras. Precis allt gick bara jättesegt!
På kvällen hade vi kräftskiva på svanvägen, supermysigt! Det är inte så ofta man träffar alla, man ser någon på gatan någon gång ibland och hälsar men oftast är det inte mer än så tyvärr. man är liksom upptaget med sitt eget.
Skit rolig kväll, men jag är väldigt öm i kroppen idag.. Ramla av stolen in i tältet och vart släpad till duschen och sen puttade Joakim av mig från en yoga boll så jag föll handlöst bakåt. Men annars var det kul!
 
Idag har jag också gjort massa roligt men än så länge så är det hemligstämplat, men det kommer bli skitroligt! 
 
 
Från dessa två bilder till de andra..  vad hände?
 
 
 
 
Nu är vi snart påväg till pappa och Mita för en mysig tacokväll!
 
Jag hoppas att alla ni där hemma får en mysig söndag!
 
 

Kommentera här: