Ett hästinlägg!

Fint väder idag igen! :)
 
Jag skulle egentligen ha varit ute och gått idag, men efter i tisdags så sa mitt knä upp sig helt. Jag jobbade i Water Lounge i tisdags och där står man upp hela tiden, så efter att ha stått upp i ungefär 5 timmar i sträck så sa mitt knä upp sig. Jag har haft ont resten av veckan men inte så farligt, jag har försökt att suttit ned när jag har jobbat i receptionen men det är inte alltid så lätt.
Men idag är knät verkligen inte på min sida, det känns som att man går runt med en stock till ben. Både knät och låret är uppsvullet, det syns säkert inte framifrån men jag ser det väldigt tydligt uppifrån.
 
Ni kommer inte att tro mig om jag säger vad jag gjorde igår! Jag åkte med Wilma upp till Ledinge för att sälja jultidningar. Vi gick förbi stallet och då kom Emelie och Mita ridandes, Wilma som älskar hästar blev helt tagen. Hon fick hoppa upp på Emelies häst och Mita tvingade upp mig på hennes stora häst. Jag hoppade upp med hjälp av en pall och satt där helt förstelnad, medan Mita ledde hästen. 
Och självklart så finns det bildbevis (annars skulle ingen tro mig)!
 
 
 
 
 
Haha jag ser lite skeptisk ut medan Wilma tycker att det är jättekul..
 
Nej nu ska jag sätta fart och städa lite tänkte jag.
 
Ha en fin fredag och trevlig helg på er!
 
 

Kommentera här: