Emelie 11 år!

Igår var det lillasyster Emelies födelsedag. Jag och Joakim har redan grattat henne i söndags med en del av släkten, men igår var bara jag och Joakim där och åt mat.
Emelie hade beställt tacos som vi åt och tacos är ju alltid gott :) 
 
Det som de konstant pratas om just nu hemma hos de är Novemberkåsan, vilket inte gör mig något :)
Det kommer att bli superkul tror jag, men jag tror att jag kommer att vara ganska stressad över att inte veta vart jag ska vara. Jag kommer att vilja vara överallt! Jag och Joakim har erbjudit oss att hjälpa till om det behövs och än har vi inte fått någon uppgift, men det kommer säkert..
 
Här kommer lite bilder från igår
 
 
 
 Det blev både tacomys, bada badtunna och kladdkaka och glass till efterrätt. Jag kan då tillägga att vi var väldigt trötta och mätta när vi gick hem sen.

Kommentera här: