Onsdag och det nya livet fortsätter

Mitt nya liv fortsätter och än så länge går det bra, bara det att jag nu har hamnat i en mat period då jag är konstant hungrig. Känns ju sådär kul nu när jag ska minska ner mitt ätande.
Sen så är man ju självklart sötsugen nu också när man verkligen inte får äta det. Tidigare har jag lagt av med att förbjuda sötsaker (efter ett antal försök), för då blir jag bara mer sugen på det. Det räcker med att inte tänka på det och bara försöka undvika det. Lättare sagt än gjort, jag vet!
 
På förmiddagen idag var jag ute och körde mitt andra träningspass, det var så skönt att vara ute och gå i solen. När jag var klar så satte jag mig mot husväggen och läste lite i min bok, det var hur härligt som helst. Men nu ville solen inte vara med längre, jag som hade tänkt att gå ut och sätta mig igen innan jag ska iväg till jobbet.
 
Från morgonpromenaden
 

Kommentera här: