Österrike 2016!

Nu i augusti så var jag på personalresa till Österrike, torsdag-söndag.
Jag tror inte att jag kan beskriva hur roligt vi hade! Man skrattade så att tårarna sprutade i stort sett varje dag.
 
Det är när man åker på sånna här resor och gör saker tillsammans utanför jobbet som man inser vilket jäkla team vi är allihopa. Vi är skitbra på allt helt enkelt! Det är också då man känner att shit vad rätt jag har hamnat.
 
Här kommer lte bilder från resan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag avslutar på topp! (haha, så jävla dålig humor)
 
Min favorit dag var lungt fredagen, trots tidspressen vi fick på oss.
Vi startade med att åka sittlift upp till en jättemysig restaurang där vi åt lunch, sen åkte vi vidare till olika aktiviteter som vi hade valt (jag valde rafting). Jag började väl ångra mitt val när vi satt i båten och hade genomgång och sen när alla skulle hoppa i vattnet och prova flyta med, shit vad rädd jag var då och tänkte bara vad har jag gett mig in på!
 
Men det var skitkul, vår guide var asrolig och vi hade nog den roligaste båten tror jag!
 
Sen på kvällen körde vi tyrol tema där alla hade lika kläder på sig, vi åt middag uppe på en restaurang i bergen som var supermysig! Typ den mysigaste restaurangen jag varit på! Jag hamnade vid ett as roligt bord till middagen och nog det mest högljudaste också. 
Wow vilken kväll!

Kommentera här: