Helgmys!

Thank God, så släppte min huvudvärk tillslut i fredags!
 
På eftermiddagen åkte jag, mamma och Wilma till kondis och käkade glass och hade tjejmys och till middag köpte vi hem thaimat. Det gäller ju att passa på när inte de andra är hemma.
 
Igår var jag, mamma och Wilma på fyrishov och badade och på vägen hem åkte vi och hälsade på min lilla kusin Stella, super söt!
Sen var jag och Joakim och åt middag hos Sofia och Emil, men det blev en tidig kväll för jag var as trött sen badet och är man redan trött så krävs det inte mycket vin innan man typ somnar ståendes.
 
Idag är vi sega, vet inte varför? Jag har typ myror i brallorna för att jag vill hitta på något medan Joakim hellre ligger i sängen och inte gör något alls.. ja vi får helt enkelt se vad vi gör med denna eftermiddag.
 
Ha en fin söndag!
 
 Jag och fina Stella!😍
 
 

Kommentera här: