20 år!

Oj oj oj gårdagen vart ska jag börja?!
Jag vaknade vid sju tiden och gick upp på toan och sen kunde jag inte somna om (så typiskt när man fyller år), så vid nio tiden (efter att jag varit vaken i två timmar) skickade jag ett sms till mamma och frågade om jag fick gå upp eftersom jag hade lite och stå i, men det fick jag inte. De skulle pront komma och sjunga. 
 
Vid tolv var vi på Staffangården och gjorde iordning allt och vid två tiden var jag tvungen att åka hem och äta något, innan jag hungrade ihälj. Sen helt plötsligt vart det jättestressigt att göra sig iordning, även fast jag tyckte att jag hade förberett och lagt fram allting innan. Men typ 5 i fyra kom jag till Staffansgården och då hade några av gäster redan kommit. 
Gästerna rullade in, vi åt smörgåstårta, hade lite frågesport, åt efterrätt och delade ut pris. Mammas lag vann vilket kanske inte var så konstigt, men att pappas lag kom delad sista plats var kanske lite konstigare men roligt. 
 
Jag hann dricka två glas bål och två glas vin från min dunk och så hann jag dansa två danser och sen fick jag super ont i magen, det var nästan som magknip men ändå inte. Jag behövde liksom inte sätta mig på toan, utan jag bara satt uppepå och bad Mikaela och dra ner min klänning som satt så tajt över magen så att jag kunde andas och sen satt jag där med papperskorgen i famnen och grinade och skakade och försökte andas. Jag hade riktig panik över att jag skulle spy eftersom jag är så himla rädd för det. Men jag klarade mig från det som tur var.
Jag antar att det var all stess som la sig. För full var jag inte och jag hade inte ätit något med gluten i.
Vid halv tolv kunde jag ta mig ut till bilen och fick skjuts hem och redan när jag kom ut och satte mig i bilen så kände jag mig betydligt bättre. Så fort jag kom hem så gick jag och la mig.
 
Det känns bara så tråkigt idag, det känns inte som att jag hann klart igår. Jag ville ju dansa mer och hinna sitta ner och prata med flera som jag inte hann prata med. Och det var känndes supersvårt att åka därifrån utan att säga hej då till alla. Jag vile ju vara kvar och festa!
 
Men men det var inte jag som bestämde att åka hem utan min kropp. Men idag är jag på banan igen:)
Jag tänkte lägga upp lite bilder och sen måste jag gå och packa klart inför London som väntar ikväll.
 
Bilderna kommer inte komma i ordning och jag har inte ens kollat och rensat utan jag la upp alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: