Skrattretande.

Ja anledningen till att jag inte har bloggat sen i onsdags är för att jag har varit hemma hos Joakim :) Angående blogg inlägget som jag tog bort igår så är det tydligen löst.
Igår när jag och Joakim gick upp på morgonen så kännde vi oss inte riktigt 100, båda var hängiga och trötta och allt det. När vi sen kom hem efter skolan så bäddade jag ner Joakim under mitt täcke och gav honom en ipren, när vi kom hem till honom så somnade vi och sov i ungefär en timme innan middagen. Sen resten av kvällen så mådde han jättebra, men då vart jag sämre istället jag hade/har grymt ont i halsen och jag känner mig fortfarnde hängig.
Innan vi åkte hem till Knivsta igår så köpte jag en ganska stor godis påse, men jag orkade inte ens äta ngt godis eller jag var rättare sagt inte alls sugen på det. Vi skulle även se på film men jag tror inte ens att det hade gått en timme på filmen innan jag somnade och då var klockan inte ens åtta.

Idag mår Joakim bra men seg och jag har fortfarande väldigt ont i halsen och hängig, ikväll ska vi iaf kolla på film antingen Dirty Dancing 2 eller Natt på museet 2 (vi har inte bestämt oss) och så ska vi äta godis!

image description

Kommentera här: