Bäverloppet 2010

Tänkte jag skulle försöka mig på och blogga lite igen:) det har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade men det här kan bli sista gången jag sitter vid datan på ett tag. Ikväll kommer det folk som ska grilla med oss, sen imorgon så åker vi till Östersund. Och sen på söndag (min födelsedag!) så åker vi till Åre och sover där sen tror jag vi kommer tillbaka till Östersund på måndag och så blir vi kvar där hela veckan i stort sätt och då blir det även storsjöyran:D Nej nu ska jag käka lunch och gå ut, det e faktist sol idag:) de har det inte varit de andra dagarna. Och gissa vad jag ska käka till lunch? pizza:o (det är såklart en speciall pizza) som de flesta vet så hatar jag pizza.

Jag har hittat lite bilder från bäverloppet som var i Rossön:


Victor i blått


Vicke


Thi i vitt och Sofia i blått


Sofia och Thi

Aa det var de bilderna jag hittade;)

Kommentera här: