Träningssällskap!

Halva veckan har redan gått?! Hur sjukt är inte det? Vart tog den vägen?
I måndags jobbade jag kväll och igår var jag inhoppare på konferensen och idag jobbar jag eftermiddag/kväll i både reception och i vår spaavdelning. Ingen dag är den andra lik kan man säga.
 
Igår efter jobbet så var jag och Joakim ute och tränade och på schemat stod det joggning 5-6km, vilket jag insåg redan när jag läste det att det ej skulle gå. Men jag sprang nästan 2km utan att stanna och jag tyckte att det var bra gjort för att vara mig!
Efter att vi joggat en stund varvat med gång så träffade vi på Emelie och Mita med hästarna, de skulle gå en runda så vi hakade på. Vi sprang vissa sträckor och gick andra.
Jag är ju lite smårädd för hästar med det har faktiskt blivit bättre ju mer jag har träffat dem och det gick faktiskt bra att gå med de, Emelies häst knuffade mig lite i ryggen när han tyckte att jag gick för sakta, haha.
Och jag såg bara en orm men den var död! (haha) När vi skulle säga hejdå så nös Emelies häst på mig så hela min jacka blev prickig, haha.
Men när vi kom hem så fick jag jätteont i magen, typ som magknip och det tog ett tag innan det gick över. Men sen vet jag att sömn botar alla mina magont, så jag gick och la mig ganska snart.
 
Här är det mysiga träningssällskapet!
 
Idag på morgon har jag varit hos en fantastisk läkare och vi har kommit fram till riktigt bra saker tycket jag! Jag känner mig supernöjd och lugn. Jag kan berätta senare vad det handlar om :)
 
Ha en fin onsdag allihoppa för det ska jag ha,  puss på er!

Kommentera här: