Ledig Måndag

Idag började jag dagen klockan 8, eller började och började jag undrade mest vad det var som lät när klockan ringde.
Efter frukosten var jag ute och gick och telefonen fick ju självklart spel och ändra sig till 1% batteri kvar och sen dog den, så jag fick gå hela rundan utan musik. Men jag tror att jag gick "bättre" då, det kändes som att jag fick upp tempot mer och jag var i alla fall mer slut än vanligt när jag kom hem. Men det är ju betydligt tråkigare!
 
På eftermiddagen tog jag faktiskt (hör och häpna!) tåget in till Uppsala för att fixa mina naglar, men jag åkte in tidigare så att jag kunde gå i några affärer också. Jag är nämnligen ute efter ett par vita eller beiga typ klackskor som jag kan ha i sommar :)
 
När jag gick in i en affär och runt så stod plötsligt Isabelle där, haha. Vi brukar stöta på varandra sådär ibland. Sen gick jag och köpte en kaffe av en annan kompis innan jag gick för att fixa naglarna :)
 
Sen var Sofia så snäll att vara smakråd åt mig när de gällde skorna så hon kom till mig när jag gjorde naglarna och sen dök även Joakim upp och följde med och kollade på skor, men jag hittade inga som jag riktigt fastnade för så jag får fortsätta leta.
 
Här har vi resultatet, lite "Frost" inspirerat. Kanske inte passar så bra nu till våren, men jag gillade det och det är huvudsaken :)

Kommentera här: