Gårdagen med lillasyster!

Nu har det nästan gått en vecka sen jag bloggade sist.. Den här veckan har gått fort men ändå inte.
 
Ska jag vara ärlig så har jag lite dåligt samvete för att jag inte har varit ute och gått någonting under den här veckan, det har liksom bara fallit mellan stolarna på något sätt. Men jag lovar er att nästa vecka ska jag ta tag i det!
 
Igår skulle jag åka in till Gränby direkt efter jobbet för att köpa studentpresenter och sen åka hem ganska snabbt för att förbereda allt inför idag. Men jag fick feeling igår och frågade om inte lillasyster Emelie ville följa med in till Gränby, vilket hon gärna ville, så jag åkte och hämtade upp henne först.
Vi hade det supermysigt, jag köpte allt som skulle köpas och så hittade jag även ett par shorts till mig som jag annars kan ha väldigt svårt att hitta. Sen hittade jag en super fin kjol på rea som jag tänkte att den här kommer inte att passa min kroppsform. Men det gjorde den och jag föll för den direkt så den fick också följa med hem. Tiden bara sprang förbi oss, för helt plötsligt så stänge de och det blev då dags att åka hemmåt.
 
Jag kom i säng vid halv tolv igår efter allt jag hade att göra hemma sen.
 
Här har ni kjolen! Man ser inte riktigt modellen på den när den ligger så, sorry..
 

Kommentera här: