Boring inlägg!

Igår kom jag ifrån jobbet i hyfsad tid :)Men det blev ändå sen middag för att Wilma var på kalas.
Efter några glas vin och lite middag på det så blev jag hur trött som helst. Sen fick jag även ont i huvudet.. Joakim gick över till grannen och kollade på fotbollen straxt innan nio? Då gick jag upp och tog en varmdusch och sen gick jag och la mig i sängen och kollade lite på en serie. Sen slockande jag ganska fort. Jag hörde när Joakim kom hem men jag reagerade inte så mycket på det.
Sen blev jag väckt av telefonen som ringde (jag har jobbväxeln i helgen), det kändes som att det var supertidigt men klockan var ändå halv åtta.
 
Idag har jag varit ute och gått vilket var lite blåsigt och kallt, men det känns ändå skönt när man har gjort det och speciellt på förmiddagen sådär. Sen har jag inte gjort så mycket idag, mest bara slappat vilket har varit väldigt skönt ändå och nej jag har inte känt mig stressad över det.
Nu ska vi snart grilla lite med moster Tessa, Markus, Hugo och "lilla" bebismagen. 
 
 
 
Nej jag har inte druckit vin hela dagen, utan bara nu på eftermiddagen :)
 
 

Kommentera här: