Sommarfeeling!

Idag fick jag en riktig sommarfeeling ute! Direkt från vårfeelingen till sommarfeelingen :) Men jag antar att den kommer att försvinna redan imorgon, med tanke på aprilvädret som vi har här i Sverige.
 
Imorse satt jag ute och åt frukost i solen och sen satt jag kvar och drack kaffe och läste en bok i typ två timmar. Tills det var dags att gå in och göra lite lunch och nu måste jag göra mig iordning inför jobbet. Det var verkligen den här "jag vill inte gå in". Det är nästan så att man klammrar sig fast i stolen medan någon annan drar i ens ben och försöker tvinga en att gå in. Så kändes det ungefär, haha.
 
Men nu är jag ännu mer taggad på sommaren och speciellt på Grekland, men jag har börjat ana att Greklandresan mer kommer att bli som ett träningsläger än en solsemester. Men vi får väl se, så länge jag får lite sol på mig så är jag nöjd :)
 
Detta är vardagslyx för mig!
 
Nej nu måste jag verkligengå och göra mig iordning innan jag ska åka till jobbet!
 
Puss och kram på er!

Kommentarer:

1 josephine Asplund:

Hoppas du får en underbar eftermiddag & lycka till med bloggen! Kram<3

Svar: Tack desamma kära du<3
Brinkare

Kommentera här: