Snart 2 månader kvar!

Sorry för dålig uppdatering, men denna vecka har gått i ett!
 
Jag har jobbat tre dagar i rad och ikväll blir min första jobbkväll på hela denna veckan, känns lite konstig att jobba kväll på en fredag och sen ska jag jobba imorgon också. Antar att vi är för bortskämda med helger på vårat hotell.
 
Tidigare i veckan har det inte hänt så mycket alls, utan tiden har bara gått ändå. Jag har plockat lite i rummet så från 4 st Ullared påsar och en Mio påse, så står det nu "bara" en size mindre flyttkartong och en Mio påse på golvet i mitt rum. Det känns helt sjuk att nästan hela september har gått, det känns som att det var den 1 september typ för två veckor sen kanske. Men tiden går fort när man har roligt :)
 
Idag känner jag mig på riktigt bra humör och jag är så glad att jag har lyckats varit ute och gått två dagar denna vecka (ink. idag). Imorse ställde jag klockan på 08:30, men jag tok somnade om och vaknade 09:15 istället och då var jag pigg. Sen tog jag det lungt åt frukost, klädde på mig och sen gick jag ut och gick. Sen hem och duscha, äta lunch, klä på mig och fixa mig inför jobbet och nu sitter jag här. Det känns superskönt att bara kunna få vara och göra saker i ett lungt tempo, vanligtvis så brukar jag ha massa saker som jag ska passa på och göra innan jag ska till jobbet, men inte idag :)
 
Nu tänkte jag kanske sätta mig ute i solen och läsa en bok innan jag åker till jobbet, puss på er alla och ha en fin helg!
 
Såhär såg det ut i onsdags morse när jag åkte till jobbet!
 

Kommentera här: