Vill ni veta?

Nu kan ni faktiskt få veta vad som har tagit upp den mesta av min tid som jag pratade så mycket om förut.
Det är nämnligen så att mamma och Christian ska gifta sig! De gifter sig den 18 mars 2017.
Och då kanske ni undrar varför jag är så upptagen? Jo för att det är jag som planerar allting! Och det är superkul :)
 
Det var inte riktigt så att mamma och Christian frågade mig om jag kunde göra det utan jag bara satte igång och letade ställe och allting. Hade de planerat detta själva så tror jag inte att de hade valt plats än om jag ska vara ärlig. Men jag tycker ju att detta är superkul och jag älskar ju att planera och bestämma, hehe.
 
Jag har faktiskt varit väldigt effektiv och mycket är redan klart, så jag kan inte göra så mycket mer just nu fören det börjar närma sig.
 
 

Kommentera här: