Tidig helg!

I torsdags så skulle jag ha jobbat ett kortare dubbelpass i receptionen, men på grund av sjukdom uppe på konferensen så ville de ha min hjälp under kvällen. Jag körde ett kort pass i receptionen och sen när de blev lugnt så gick jag upp till konferensen där det alltid finns saker som man kan hugga tag i. 
Det kändes väldigt skönt efter att jag hade stängt uppe på konferensen senare på kvällen, det kändes som att jag hade hunnit med allt plus lite till som kanske inte är deras prioritet men som måste göras. Om jag hoppar in en dag eller eftermiddag så är det inte så stor ide för mig att sätta mig in i massa mejl och planeringar. Så då brukar jag fokusera på det runt omkring istället.
 
Igår var jag ledig, vilket var hur skönt som helst! Denna vecka känns som att den har varit lång men antagligen för att jag jobbade lite i söndags också. Igår var jag ute på en promenad efter frukost sen dammade jag och dammsög hela huset och tvättade, vilket tog hur lång tid som helst. Sen duschade jag och åkte ner till systemet och ica för att handla. Snacka om att samla vuxenpoäng! 
 
Ikväll ska vi ha grillgäster på besök, kommer bli hur mysigt som helst! :)
 
Åhh, jag vill ha mitt långa hår tillbaka nu! Tror ni att det kommer hinna växa ut igen till sommaren?

Kommentera här: